keskiviikko 11. huhtikuuta 2018

Kuulumisia


Heippa! On taas mun vuoro kirjoitella, joten otetaas katsaus mun viimesen kuukauden kuulumisiin.

Viimenen kuukausi on keskittynyt pääsääntöisesti opiskeluun; midtermejä ja myös  pari pitempää esseetä on tullut kirjoiteltua. Suurimmat paineet otin IT:n (tietotekniikan) tentistä, joka käsitteli koodausta. Mun onnekseni se kuitenkin meni kuin menikin läpi. Lisäksi koerepertuaariin kuulu accounting sekä macroekonomia. Ensimmäiseen semesteriin verrattuna tentit ja luettavat asiat ovat vaikeutuneet; jonkun verran pitää jo tehdä töitä, jos aikoo hyviin arvosanoihin tähdätä.

Opiskelun lisäksi osallistuttiin porukalla myös court crawliin ja NESUn sitseilläkin tuli piipahdettua. Arvostan ihan hirveesti sitä, että vaikka en opiskelekkaan Suomessa, saan silti pukea kirkkaanoranssit haalarit jalkaan. Kyllä se mun mielestä kuuluu siihen yliopistoaikaan. Haalareista puheenollen, mun merkkitilanne alkaa vihdoin näyttää hyvälle.

Pääsiäisenä tuli myös piipahdettua kotona Pohojanmaalla. Voi sitä ilon ja onnen määrää, kun tää tyttö pääs hiihtään ja lumikenkäileen. Ilman niitä kahta asiaa, ei talvi kyllä olis mikään talvi.

Koska mun mielestä kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa, tsiikatkaa nää otot tosta alhaalta.


Mukavaa loppuviikkoa, pallaillaa!

Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti